Friday, May 08, 2009

救救我啊

救救我啊!!!!!
我读书读到快疯掉了!!!!!!!
救命啊!!!!!!
想象一下,早上闹钟放7点,却摸啊摸7.30才起来,一打开门,朋友就已经在读书了。。小睡一下,一打开门有看到朋友们都在跟书本沟通。。受不了压力的本人,近乎天天入侵library,一早就窝在这里,到中午,吃了午餐,继续窝在library,到6点。。然后晚上继续窝在library。。。天啊!我觉得我快疯掉了!!很显啊啊啊~~每天都在跟书本沟通....几时我才可以跟这种日子说再见!
可是,想想,未来还有很多年要熬啊啊啊!!!天啊~
在这里,打开电脑看10分种的戏/睡觉10分钟/看报纸都会觉得很guilty...有时对着书本,读不进的感觉。。。更加guilty...真的很惨咯!!我好想回家,好想去旅行, 好想出去透透气, at least can 逃避现实。。唉,朋友啊,逃避不是办法啊!
明天是卫塞节,纪念佛陀的恩德,感念佛陀的福佑,让我們奉上心香一辦,祈祷您~ 日日正念 天天快乐!
后天是母亲节,祝愿全天下伟大的妈妈们,辛苦了,母亲节快乐!我好想回家啊~
加油!

4 comments:

Anonymous said...

long time din c u update ur blog edi lo..
then suddenly blog so many thins
n so emo too
haha
relax~
everything will be allright..
let gambateh together!
*future dentist*u can do it!!

vincent said...

4get to tell u i m vincent..
haha..

Sylvia said...

hahaha...finlly released all my grumbles liao...
u too..JIA YOU!!!
exam will be over soon~

Xin Ying said...

jiayoujiayou
long time din come and visit ur blog liao
feel worry and sad for you
at least i m satisfied with my life now
although me too hav lots of assignment and tests
but my frens here at least not tat scary la
study for whole day
if i were you
i really dunno whether i can survive under stress and tension or not

no matter how
we are Ex-SSI
we have the spirit that other ppl dun hav
jiayoujiayou
you can do it
dun disappoint urself, ur frens and ur family ya

cheer up yo ^^

anything can jus msg me ya
evthing will be over soon ^^