Friday, February 09, 2007

唉。。。烂苹果永远都是烂苹果。。。

哇噻!!!今天刚刚分的BI short test。。。实在是烂到。。。没话讲。。。50分才拿27分。。。过半而已。。。实在是烂到!!!!!很生气自己!!!很伤心!!!我在三个语文中只有英文比较有把握。。。现在考到酱烂的成绩。。实在是无脸见爹娘。。。亏我自己的娘还是英文老师。。。真的是丢脸丢到家。。。幸好我的理智控制了我,我才不至于跳楼。。。唉。。。为什么我就是酱差???钢琴烂到家!!!成绩也烂到家!!1 1 个科目中,根本没有我真真擅长的。。。虽然我的确对某些科目很有兴趣,但是,就是永远考不好。。。我是不是不该出生在这个世界上??我活着是不是在浪费地球的资源罢了??那,我还留在这个世界上干吗???继续呼吸越来越少的氧气,排除越来越多的二氧化碳吗???让这个地球的温室效应更加严重吗???

2 comments:

Anonymous said...

hey.....don't be so depressed...i'll always be there for you..when you call fedex, i'll be delivered to you..haha..dun stressed up ya, you look a lil bit tired recently..and i warn you:

NEVER SAY DIE HOR!!!

strive together!

Anonymous said...

oi!!! what were u saying!!!how can u say sumthing lyke dis...omg...

ah mei ar...se xian here...小时
了了,大未必佳...we cant judge a book by its cover...we cant be perfect...but we can try to do perfecty in everything...try n try n try...keep on trying...i used to say 虽然努力了不一定会成功,但不努力,就一定不会成功...

summore...it is important to be successful?...no...as long as we learn sumthing frm our experiences...n dont regret for doing sumthing or not doing sumthing...tts all!

study isn't the only thing in our life...dont stress up urself...but rmb...of course u can 发泄 n it's good...but after tt...gotta add oil...try ur bez...never regret...life's beautiful...

study isn't d onli thing in our lives. n_n